keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Blumenwies is back!

DSC_0499 DSC_0498 Kollaasit DSC_0474 DSC_0511 blogiii Heippa! Vihdoin ja viimein Blumenwies ja minä olemme palanneet, tosin vähän eri muodossa - siirryimme bloggeriin koska koin että se on kaikista käytännöllisin ja vähiten mun hermoja raastavin tapa pitää blogia (näiden kaikkien bloggerihärvelisäätelyiden jälkee en sit enää siitäkään tiedä..) joten here we are, again!

Jos joku nyt tässä vaiheessa on ihan ulalla että mistä selitän, nii pidin personal-blogia websissä täällä, kunnes mun photobucket-tili meni täyteen joka sai aikaan sen, että mun blogi näytti räjähtäneeltä tuhansine photobucket-bannereineen, ja kaikki mun n. 1000 kuvaa olis pitäny ladata uudestaan. Siihen en kuitenkaan ryhtyny, vaan ajattelin ihan muidenki ongelmien jälkeen websissä siirtyä tänne bloggeriin, on kyllä ollu pidempäänkin mielessä.

Tossa ylhäällä vähän kuvamatskua eilisillalta, pikkusisko toimi mun kuvaajana ja toisinpäin. Tuli ihan kivoja ja saatiin jostain revittyä noihin jotain salaperäistä taiteellisuuttakin. Toivottavasti ette nyt tapa, kun tuli pelkkää pärstäkuvaa mutta mun kuvatilanne tällä hetkellä on varsin köyhä, lupaan kyllä myöhemmin paljon monipuolisempia postauksia, tää oli vaan tämmönen startti!

11 kommenttia:

  1. Nättejä kuvia! Minulla taitaa olla samantapainen viuhka itellä. (BTW uutta ulkoasua saa käyvä vilkasee)

    VastaaPoista
  2. ☆ Hyvää Joulua ja Onnea vuodelle 2012!! ☆

    ♥: Henriikka

    VastaaPoista
  3. http://i144.photobucket.com/albums/r194/Janzuli/jouluja2011.png ♥

    VastaaPoista
  4. Hihii vähän vaikee arvostella, kun vasta yks postaus täällä :-) Mut siis ihana ulkoasu tässä blogissa ja tästä postauksesta tykkäsin tosi paljon, vaikka kuvat olikin aika tummia. Keep it going!

    VastaaPoista
  5. ompas ihanan erikoisia kuvia, ihana toi viuhka! ihanat hiukset teillä!<3 ihanaa joulua :)

    www.worldismyinspiration.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. Heips! Kyllä minä ahveutta jatkan, ja linkinkin ajattelin päivittää kun ens kerran päivittelen! Eli shuunnilleen siinä joulun jälkeen, kun väsäsen postauksen mieluisimmista lahjoista ymym.

    VastaaPoista
  7. Janna, kiitos :) toi viuhka on madeiralta! kiitos ihanasta joulukortista, voi että ku olisin ehtiny tehdä itekin tollasen! ja hyvä että ahvina pysyt, tätä toivoinkin! Hyvää joulua vielä ♥

    Henriikka, kiitos paljon ja samoin sinne!

    Ida, näin vähän arvelinki mutta kiitos kovasti! Tästä jatketaan :)

    Pihla, kiitos paljon♥

    saana, kiitos :)

    VastaaPoista
  8. Kivoja kuvia sulla! Oot tosi nätti :)

    VastaaPoista
  9. Kivoja kuvia sun blogissas, oot tosi kaunis! :)

    http://annika-followyourdreams.blogspot.com/

    VastaaPoista