tiistai 24. tammikuuta 2012

Uusi banneri ja ulkoasu, check!

bbb
Jes!
Eli siis vihdoin sain tänne väsäiltyä vähän jotain uudenlaista, muuttelin vähän taustaa, värejä ja bannerin tienki tein kokonaan uusiksi. Ite oon ihan tyytyväinen, mut jotain tää kyllä mun mielestä vielä kaipais.. Onko huono toi linkkien taustaväri, pitäskö olla kokonaan valkonen tai jotain? Ite ainaki vaihtelin ton väriä joku 15min enkä millään osannu päättää! Toi on kuitenki suht kivan ja neutraalin näkönen.


COMMENTS, PLEASE? ♥

22 kommenttia:

  1. ihana uusi ulkoasu :) muuten ku oon lukenu sun blogias aika pitkään niin milloin tulee ne sun kavereiden blogipostaus? tarviisin kipeesti uusia luettavia blogeja, varsinki jos on viel näin hyvii ku sun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos! Sen toteutan tässä kyllä jossain vaiheessa vielä :)

      Poista
  2. Ihan sairaan kiva ulkoasu! Tykkään tästä enemmän viel ku entisest:)
    t. sarpsu

    VastaaPoista
  3. Millä kameralla kuvaat ja onko se hyvä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on Nikon D40 ja tykkään kyllä siitä, mahtava ja luotettava kapistus :) tosin sen verran vanha malli ettei taida enää mistään saada ostettua, mut tosi tyytyväinen oon kyllä tohon!

      Poista
  4. tosi kiva ulkoasu! :) voi kun osaisin itekki tehä...
    millä kameralla muuten kuvaat, on nii tarkkoja ja hyvänlaatusia kuvia ? (:
    + liityin !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitti :---) eipä tää kovin vaikee ollu!
      Mut mulla on tosiaan Nikon D40, kiitos paljon :)

      Poista
  5. Mä ainakin tykkään tästä ulkoasusta!

    VastaaPoista
  6. tosi kiva tää vaikka niin oli edellinenkin (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos! Nii kyl oli, tykkäsin siitäki :) kaipas vaa jotain vaihtelua!

      Poista
  7. ihana tää uus ulkoasu ja banneri! :) me ollaan muuten kaimoja ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti! Oiiij hienoa, Elinat rokkaa ;---)!

      Poista
  8. oi onpa ihana ulkoasu ! etenkin toi banneri on älyttömän kiva. (-:

    VastaaPoista
  9. ihana ulkoasu & blogi ♥

    http://www.josku-neverstopdreaming.blogspot.com

    VastaaPoista