sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

PROBLEM

dkakdsoad

Blogi oli siis piilotettuna vähän aikaa pienten onnkelmien takia, jos joku sattui sen huomaamaan! Multa ensinnäkin hävis kaikki lukijat kuin tuhka tuuleen - jäljelle jäi 29. Se meni ilmeisesti sekasin sen takia että mulla oli sama lukijagadget websissä, missä mun edellinen blogi oli. Siirsin sen sitten vain koodeineen päivineen tänne bloggeriin, toimi ihan hienosti, kunnes nyt se on kokonaan hävinnyt!

Mutta no can do! Mietin jo hetken blogin lopettamista, koska tää pisti niin paljon ärsyttämään ja vähenihän noi lukijat aika radikaalisti! Mutta on tää sen verran kivaa puuhaa että päätin vielä kattoa että miten tää asia järjestyy, luulen kuitenki etten niitä lukijoita enää mistään takaisin saa, ne on nyt lentäneet jonnekin bittiavaruuden syövereihin.. Toivottavasti silti te vanhat 200 lukijaa vielä haluutte mun juttuja lueskella! Muuttelin muuten tätä ulkoasuakin aika paljon, mitä mieltä ootte?

PS. Päivittyykö teille vanhoille lukijoille vielä mun postaukset normaalisti lukemistoon?

11 kommenttia:

  1. vanha banneri oli ainaki mun silmään hienompi, mut ihan mistä ite tykkäät :) mä kuulun noihin 29 lukijaan, että en osaa nyt kysymykseen vastata, mut sitä vaan että älä lannistu! jos oikeesti tykkäät blogata niin sillon sillä lukijamäärällä ei pitäis olla mitään merkitystä:-D itelläni on vain pari enemmän ku sulla nyt mutta oon toiveikas niiden suhteen ja myös ylpee siitä määrästä! eihän se lukijamäärä useinkaan blogin hyvyyttä määrää :-) kaikki ei vaan löydä tietään sinne. uskon sitäpaitsi että saat kerättyä paljon vanhoja lukijoita takasin, koska ainakin mä rakastan tätä blogia niin paljon että eiköhän ne muutkin löydä tiensä takaisin tänne:)<3 tsemppiä sulle!

    VastaaPoista
  2. Mulla tuli nyt ainakin eilen jotain että 'sinulla ei ole pääsyä tänne blogiin, vain kutsutut saavat lukea. ota yhteyttä blogin pitäjään ja kysy lupaa' tms. sit olin vaan et tota öh? mutta aattelin et siinä on joku sekaannus niinku oliki! :---) rakastan sun blogia!

    VastaaPoista
  3. Luen blogiasi bloglovinin kautta, ja sinne päivitty ihan normaalisti. En siis ole koskaan näkynytkään tuolla sivussa. Mutta mietin, että koska osa lukijoista on googlen kautta, ja osa openID, niin jos se johtuis jotenkin siitä?

    VastaaPoista
  4. aaii tää on ihana tää sun ulkoasu ja blogi! miten teet ton '' elina '' nimen tonne perään :O mä oon yrittäny tommosta kauan :(( ja mä nään kyllä ton sun lukijapalkin :O hihi kertakaikkiaan ihana blogi, rakastan yksinkertaista, ja kirjotat tosi hyvin, tota tekstiä jaksaaa lukea!

    VastaaPoista
  5. kiva ulkoasu ja hienoja kuvia varsinkin tossa alemmassa postauksessa! :)

    VastaaPoista
  6. hheta: Sama fiilis mulle on tullut nyt, aattelin vaihtaa vanhan bannerin takaisin, se oli ehkä enemmänki mun näköinen! Ja voi vitsi, tosi tsemppaava ja ihana kommentti ♥ oon tuskaillut nyt tän kanssa nää viime päivät ja harmittaa tosi kovasti, mutta ei vaan voi mitään, tavallaan oma mokakin toi lukijasotku! Mutta ihana kuulla että tykkäät ja seurailet, niiin hienoa♥ kiitos tosi paljon vielä, toivotaan että tää tilanne tästä paranisi!

    Laura: Joo niin oli tarkoituskin :) onneks nyt on homma suurinpiirtein hoidossa! Kiitos paljon, hihii ♥

    Linduzki: Joo, bloglovinin kautta tuskin ilmeneekään mitään ongelmaa :) ja musta tuntuu että oot ihan oikeassa nimittäin niin se varmasti on, edellinen blogi ei siis ollut missään yhteydessä googleen tai bloggeriin muuten kuin että väsäsin sinne ton lukijagadgetin.. Osaatko yhtään sanoa, saako niitä lukijoita openID:stä jotenkin "siirrettyä" tähän googleen?

    Johanna: Oi kiitos! ♥ Oon tehny ton ihan vaan kuvanmuokkausohjelmalla, helppohomma! Eli joku valkoinen tausta johon kirjotat sitten nimes ja tallennat tarpeeks pienenä kuvana koneelle, sitten lataat tänne :) kiitos hurjasti!

    Iida: Kiitos 8)

    VastaaPoista
  7. tykkään ulkoasusta tosi paljon (--: ja en osaa sanoo päivittyykö normaalisti sinne kun en kato uusimpia päivityksiä sieltä, vaan meen välillä kurkkaan vaan lukemiani blogeja ja sit nään jos niille on tullu uutta jne :--D

    VastaaPoista
  8. aivan ihana tää sun blogi beauty :)

    ♥ leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
  9. voiei kauheeta :o miten ne silleen hävis ? etkä saletisti lopeta bloggaamista :c pitää tarkistaa kuulunko niihin jäljelle jääneisiin lukijoihin, toki liityn takas jos en. Mut mulle tulee ainakin sinne hallintapaneeliin sun päivitykset o.o tsemppii, kyl sä tällä bloilla ne lukijat takasin saat! c:

    VastaaPoista
  10. ella: Hei kiva että tykkäilet :) ja okei, asia selvä! :)

    Derya: Kiitoksia!

    oonareeta: No älä muuta sano :( ja en tiiä kyllä, kai se tavallaan oli oma moka ja monimutkanen juttu! Ja tuskinpa mie :) okei, tuolla sua ei ainakaan näy lukijoissa mutta kiva jos päivittyy! Kiitos paljon, tosi tsemppaava kommentti ♥

    VastaaPoista
  11. mut se ainaki oli poistanu lukijoista, bloggeriinkaa ei oo mitää ilmotusta tullu noista uusista postauksista D: mutta ei se mitää, mä liityn takas lukijaks (:

    VastaaPoista