keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

DIY - niittishortsit!

DSC_1180
DSC_1196

Lähtötilanne tässä! Kaapinpohjalla oli lojunut jo ties kuinka kauan noi vero modan takaa repeytyneet farkut, joita en ollut saanut aikaiseks roudata pois tai sitten vaihtoehtoisesti ja järkevästi, saanu aikaiseks hyödyntää niitä jotenkin. Eilen tylsistyneenä ja tekemisenpuutteessa päätin tappaa aikaa ja aloin ahertaa noiden parissa, tavoitteena niittishortsit! And as you can see, myös vetoketju oli rikki, ei siis tarvitse tulla vinoilemaan siitä! Mutta, ei muuta kuin tuumasta toimeen!

DSC_1221 DSC_1253 DSC_1264 DSC_1284 DSC_1286 DSC_1296

...ja valmista tuli! Hyödynsin mun niittivyön niitit, jota en koskaan varmaan ole edes käyttänyt ja jota en tuu käyttämäänkään, ja länttäsin niistä niittejä shortseihin (ja yli jäi vaikka kuuuinka). Hapsutin vähän lahkeita, ja takataskuista purin ratkojatlla noi vaaleat kuvioinnit johon tosin jäi sen sijaan tummat jäljet (ja ratkoin muutaman kerran sormianikin), mutta mun mielestä noin on parempi! Laitoin takataskuun muutamat niitit ja eteen länttäsin korusekamelskan seasta löytyneen ristin tonne niittien sekaan keskelle ja thäts it, ei ollu vaikeaa! Samalla ihanan isosiskoni avustuksella korjattiin toi rikkinäinen vetoketjukin, jesjes ja shortsit oli siinä. Jopa tällainenkin käsitöidenvihaaja kuin minä voi onnistua luomaan ihan kivat shortsit, jos haluaa. Lopputuloksesta en oikein tiiä, mutta kai oon ihan tyytyväinen! Kaipa noita kehtaa ainakin kotosalla käyttää, vai?

Mitä mieltä TE olette?

20 kommenttia:

  1. on kyllä hienot :) itellekki kelpais mut oon vaan niin tumpelo, että jos mä alkaisin leikellä mun farkuista shortseja ni ei onnistuisi!

    VastaaPoista
  2. IHANAT :o oikeesti tosi hienot ((:

    VastaaPoista
  3. on hienot! osaisikkos muuten neuvoo et mistä löytyis ohjeet tuoho kommenti jutun ja otsikon taustojen värin vaihtoon ja tekstin keskittämiseen niiku sulla? :D

    VastaaPoista
  4. Tosi hienot! (: onks noita niittejä vaikea laittaa?

    VastaaPoista
  5. hirveet, en pistäis jalkaa.

    VastaaPoista
  6. Kivasti oot tuunaillu:-) Tykkään blogin ulkoasusta!

    VastaaPoista
  7. Jonna: Uuu kiitos 8) hih!

    Siirimari: Kiitoos! Hei oikeesti toi onnistuu keltä vaan, eiku sakset käteen! mä oon vähintäänkin yhtä tumpelo ellen tumpelompi, käsityöt ei oo koskaan ollu mun juttu ja siks en oikeen tiiä noistakaan...

    petra: Kiitos paljon huui :)

    NNiiiina-: Hassua että te tykkäätte ja ite en oo yhtää varma noista! Mut kiitos hei :)

    Anonyymi: Kiitti! En tiiä kyllä mistä ohjeita löytyis, mutta voisin ehkä tehdä jotain html-apupostausta tänne jossain vaiheessa 8)

    Ano: Kiitos! Ei tosiaankaaa ollu :)

    Maria: Kiitos heei :)

    Ano: :D:D: jes joku samoilla linjoilla mun kanssa. mutta onneks sun ei tarvikkaan pistää!

    emma: Kiitooos :---) ja mä tykkään kommentistasi! Mut kiitoskiitos paljon♥

    VastaaPoista
  8. Vähän lyhkäset (ainakin minun perseelleni) mutta tosi nätit! Itelläki on parit repeytyneet farkut, mutta eipä niistä voi shortsejakaan tehdä kun ne perkeleet on revenneet haaroista D: Vinkkasivat varmaan että "osta seuraavalla kerralla oikeankokoiset pöksyt". Eipä tässä muuta kun tulin vain vaihteeksi moikkailemaan suakin :)

    VastaaPoista
  9. Janna: Joo on kyl, olisin itekki tykänny pidemmistä mut muuta mahdollisuutta ei ollu kun vetästä noin lyhkäseks koska olivat valmiiks revenny niin paljon just tosta kohtaa persusta :( mut joo höh! Se on kyllä ärsyttävää ku ei sit voi oikein kivasti hyödyntääkään. Ja just! Eipä se aina koostakaan riipu :'D ja hei kiva että tulit!

    VastaaPoista
  10. great diy.love it.following you :)

    http://fashionbymental.blogspot.com/

    VastaaPoista
  11. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  12. Tosi hienot shortsit! Tekee itekkin mieli alkaa tuunailla kun tuota katsoo:3

    VastaaPoista
  13. Anonyymi: Hihi kiitos kovasti ♥ eikun tuunailemaan ;)

    VastaaPoista
  14. itekki tuunailin tossa vähä aikaa sitten mun muutamista farkuista shortsit ja huomasin et itseasiassa yllätävän helppoo ja rahaa säästyy samalla kun ei tarvii uusia ostaa:)
    http://drivetomysunset.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  15. Iita: Nonii! Ja niimpä, saman totesin minä :)

    VastaaPoista
  16. Sun blogis on ihana :) Kivoja postauksia ja paljon kivoja kuvia!

    VastaaPoista