lauantai 13. lokakuuta 2012

Day in Lahticity


DSC_0790
DSC_0793
DSC_0815
DSC_0824
Marikalla oli välillä vähän vaikeeta...
DSC_0827
DSC_0831
DSC_0849
DSC_0864
DSC_0881
mamma marian namia pastaa, annoksetki kyllä ihan kunnon kokoset...!
DSC_0884
DSC_0882
DSC_0891
DSC_0860

takki femmatori huivi ginatricot housut dr. denim/carlings kengät converse farkkuliivi only paita ginatricot korvikset sokos

Täällä kirjoittelee lievästi syksyn flunssaepidemiaa poteva tsirpula, kuitenkin erittäin hyvillä ja rennoilla fiiliksillä! Lauantai-ilta, ihan mahtavaa musiikkia, huushollin suursiivous jo voiton puolella takanapäin, ja kohta pannaria mansikkahillon ja kermavaahdon kera jota mun pitäiskin jo olla vatkaamassa. Ulkona on pilkkopimeetä mut mun sisällä on suhteellisen valoisaa, ainakin hetkellisesti, ja se tuntuu hyvältä. Sieltä pilkistää pari valoa jotka ei oo vielä ihan täydessä loistossaan, mutta ne valaisee mun mieltä ja tätä pimeetä vuodenaikaa. Oon taas vaihteeks runollisella fiiliksellä, toivottavasti ette pelkää vähän pohdiskelevampaakin tekstiä! Kiitos muuten ihanista kommenteista viime postaukseen, ootte kerta kaikkiaan mahtavia ♥

Eilen mulla oli taksvärkkipäivä, jonka vietin kuitenki Lahdessa ihanuus Marikan kanssa! Ja ei, en mä siivoustehtävistä kuitenkaan päässy luistamaan, tänään siivoiltiinki sitten ihan parin viikon edestä :-D
Lahdessa siis tsiippailtiin eilispäivä maikin kanssa, istuskeltiin ja juteltiin henkeviä Pressossa ainaki parin tunnin eestä, yritettiin kuvailla ja edustaa, russian lady ja china girl ja kerättiin katseita meijän englanninkielen mittavilla taidoilla. Shoppailut jäi pääasiassa femmatorille josta löysinkin TUON IHANAN VALKOISEN YLLÄ OLEVAN TAKIN! Ekaks olin vähän epävarma että ostanko nyt vai jätänkö sinne, mut mukaan se lähti kuitenkin eikä kaduta todellakaan (kiitos Marikan kannustuksen)! Ja arvatkaas mitä tolla ihanuudella oli hintaa, 6 euroa 50 senttiä! Voi sitä kuulkaas päästä aikalailla halvalla, joskus vaan sattuu käymään hyvä tuuri ja onnistuu tekemään todellisia löytöjä. Muuta en sitte oikeestaan ostanukkaan paitsi yhdet Dr. Denimit kaappiin lisää, joten ei tili kyllä hirveen paljon kärsinyt tosta reissusta!

Nyt mä lähen vatkailee sitä kermavaahtoa ja tekemään vielä loppusilaukset siivoukseen, ihanaa lauantai-iltaa kaikille ja rentouttavaa syyslomaa niille ketkä siitä jo saa nauttia! ♥ mun on vielä kärsittävä viikko ja kolmet kokeet ennenku pääsen nollaamaan...

23 kommenttia:

  1. Aina yhtä kivaa kun postaat. :) i like♥

    VastaaPoista
  2. Äää ! Aivan ihana takki<!3 Mä olisin ostanu ton mun kaapin täytteeks heti, ilman mitään mietintää (-; Miks ihmeessä edes mietit ostopäätöstä? Noin halpakin! :--D

    http://ellannnn.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ää kiitos, mäki rakastan sitä nyt! Hahah emmä tiiä, olin vaa hölmö, ehkä en oo tottunu et mun kohdalla käy noin nopee ja hyvä tuuri ja siks vähän epäröin :) mut onneks toi lähti mukaan!!

      Poista
  3. Saitpa halvalla! :o Omalla takilla oli huimasti enemmän hintaa, alkuperäinen hinta oli päälle 300, mutta saatiinkin se sitten vähän päälle satasella. Mutta oli se siltikin aika paljon, varsinkin kun vertaa sun takkii :)
    ainiin, milloin se linkitä blogisi-postauksen toinen osa ilmestyy? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä sain! Jooh, ne meinaa maksaa ihan hirveesti varsinki jos haluu just jonku täydellisen, aattelin itekki et voi ei ku pitäis ostaa uus takki ja ei viitis maksaa montaa sataa.. mut nyt kävi hyvä tuuri!! :) ja koitan saada tehtyy sen ihan tässä lähipäivinä!

      Poista
  4. Oot mun elämän pelastus, jos kerrot mistä saa JUST tommoset violetit conssit! Oikeesti oon ettiny niinku kolme vuotta tuloksetta :-D
    ... ja nyt mulle tuli nälkä katellessa noita ruoka kuvia :-(

    <3: http://sinisdreams.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että! Tennarit on siskon ja en kyllä tiedä mistä ne on peräisin, pitääpä kysäistä jos osais sanoa! Mut on jo muutama vuos kun noi on ostettu, joten en tiiä myydäänkö enää missään, luulis nyt kuitenkin! :)
      hahaa :)!

      Poista
  5. Hei missä toi femmatori on? Monet on puhunu siitä, mut mä en oo ikinä löytäny sitä? Löytyyks sieltä useinkin tommosia ihania juttuja? :D Ja onko tolla Marikalla blogia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lahdessa, rautatienkadulla :)! Kyllä sieltä löytyy jos on aikaa ja kärsivällisyyttä ja menee sopivaan aikaan suht aamusta! Mut aina ei nappaa, usein kuitenki löydän itteni sieltä syli täynnä vaatteita :D ja on, ihana blogi onki! http://marikaoaaa.blogspot.com/

      Poista
  6. aican upee löytö toi takki! voi juku alle seittämän euroo, aattelin parista ekasta kuvasta et ihana takki, ja näyttää et ois maksanu tyylii jotain 80 e! näytti nii lämpimältä ja muutenki mukavalta :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta, alan olee pikkuhiljaa samaa mieltä! Haha ei vaan :) hih kiitti!

      Poista
  7. Heissan!

    http://rriina.blogspot.fi/2012/10/blogit.html
    Pääsit 7 parhaan joukkoon blogien linkkaajien kesken ja aion jatkossa seurata blogiasi, joten kiitos linkistäsi tähän super ihanaan blogiin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heippa! Voii kuinka kiva, meenpä kurkkaamaan heti :) kiitos oikein paljon <3

      Poista
  8. heii tosta sun fisu objektiivista, ku meillä on näköjään sama kamera käytössä, ja oon miettiny että mikä fish eye objektiivi käy nikonin kameroille kun vaan canonille tarkotettuja oon löytäny:-)? paljo toi maksoi ja mistä ostit?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka, sori en oo oikee henkilö vastaamaan tohon, koska toi pöydällä oleva kamera ja fisu on marikan! Joten kysäseppä siltä siis täällä: http://marikaoaaa.blogspot.com/! :--)

      Poista
  9. Ihana takki ja upee blogi! :)

    http://cantstopmissinyou.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  10. Aivan sairaan kiva blogi sulla! Oot hurjan nätti :)

    http://goldendreams-sanni.blogspot.fi/

    VastaaPoista