keskiviikko 10. lokakuuta 2012

Mystique

DSC_0857DSC_0867
siiami
DSC_0849
DSC_0858
DSC_0872

Elämä on täynnä mysteeriä, itseasiassa elämä on itse täyttä mysteeriä. Elämä on suurenmoinen, ainutlaatuinen tilaisuus jonka ei saa antaa lipua läpi sormien. Se on sun suurin mahdollisuus koskaan, kukaan ei sais jättää sitä käyttämättä. Oon viimeaikoina tiedostanu varsin hyvin, miltä tuntuu kun elämä meinaa lipsua, alat menettää sun otettas siihen, miten saat taas sen onnen ja elämänilon takaisin mikä vasta vähän aikaa sitten oli itsestäänselvyys? Oon oppinut, miten sun onni koostuu niin monesta pienestä palasesta, jotka on kuitenki niin riippuvaisia toisistaan - yks niistä hukkuu, muut ei pysty muodostamaan täydellistä palapeliä ilman sitä yhtä palaa. Aika tekee ihmeitä, vaikka se kuulostaiskin kuinka kliseiseltä, mutta se on totta. Ajan myötä opit ehkä elämään ilman sitä puuttuvaa palasta ja saat pian uutta onnea tilalle. Elä, iloitse, itke, naura, älä jumitu liian pitkäks aikaa asioihin jotka hidastaa sun menoa, anna mennä. Aikaa ei oo täällä ikinä liikaa siihen verrattuna, mihin kaikkeen sulla on mahdollisuus. Unelmoi, äläkä varo mitä unelmoit, muista että kaikki voi olla jonain päivänä mahdollista ja huomaat että elät sitä sun unelmaa.

Mä uskon siihen, että sydän ei voi särkyä koskaan kokonaan, se voi haavoittua mutta kaikesta pystyy pääsemään yli. Vaikeiden aikojen jälkeen sä palaat takaisin entistä vahvempana, valmiina kestämään tulevat haasteet ja kivun, sä uskallat myöntää itelles että joudut ehkä kohtaamaan samanlaista tulevaisuudessa. Silti elämä on ihan järjettömän upeeta, ja se kasvattaa päivä päivältä. Samaan aikaan koet uudet ilot kaks kertaa mahtavampina. Vuodata kyyneliä, itke ilosta, itke surusta, onnesta. Kyyneleet muuttuu ajan myötä muistojen kristalleiksi.

Mua hämmentää se, että oon aina inhonnut yli kaiken mun hammashymyä, oon aina halunnut tehdä jotain että saan täydellisen hymyn, että mun ei tarvii hävetä ku mä nauran, haluun nauraa suoraan sydämestä häpeemättä mun hampaita. Pikkuhiljaa tommoset seikat alkaa tuntua mitättömiltä, pikkuhiljaa oon oppinu jopa tykkäämään mun hymystä. Kaikki ei ookkaan kiinni siitä, onko sulla täydellisen virheetön ja valkonen hammasrivistö, tänne mahtuu paljon muutakin.

Ootte ihania ♥

19 kommenttia:

  1. Aivan älyttömän ihana postaus, kukaan ei oo aiemmin saanu autettua mua samalla lailla tai itkemään yhen postauksen aikana.. Vaikutat hirmu ihanalta persoonalta, oot vahva nuori neiti! Kaikkee hyvää sun elämääs ja enkeleitä matkalles, oot ihana ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voivoivoi kiitos, onko ihanampaa kommenttia olemassakaan ♥ ihana, mullaki nous kyyneleet silmiin ku lukaisin tän, aivan ihana :') kiitos ihan hirveesti, tän kommentin voimalla jaksaakin sitte vähän aikaa. Kiitos ihana ♥

      Poista
  2. sulla on ihan mielettömän upea hammashymy :o ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua kiitoos! :) mulle ei oo ikinä sanottu noin, voi ku joskus olisin itekin täysin tota mieltä!

      Poista
    2. ^^ söpö hammashymy sulla on älä sitä häpeä! :) oot ihanan symppis näin btw:3
      ja voimis sulle!

      Poista
  3. ihana postaus!:) sul on hienoja ajatuksia.

    VastaaPoista
  4. Todella kaunis ja herkkä kirjoitus, pidin erittäin kovasti! ♥ Äläkä suotta hymyäsi murehdi, se on kaunis. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, ihana jos tykkäsit ♥ oli just semmonen hetki että nyt tulee tämmöstä tekstiä :) voi kiitos, aivan ihanasti sanottu! Kumma miten pari pientä ihanaa kommenttia saa mut jo paljon itsevarmemmaksi!

      Poista
  5. Vaikutat tosi ihanalta ihmiseltä! <3 Oot tosi kypsä ja sanavalmis ikäisekses :) Olis tosi ihana tuntee sut :) Kaikkee hyvää sulle! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos sulle! Aivan ihana kommentti, ja tuu tutustumaan ♥! jutskaamaa vaikka täällä, formissa, fb... kiitos ihan hurjasti!

      Poista
  6. Sulla on todella kiva ja mielenkiintonen blogi ja jään ehdottomasti seurailemaan :) kiva kun kävit linkittämässä sen tonne mun blogin puolelle :)

    VastaaPoista