torstai 15. marraskuuta 2012

Maata näkyvissä!



214_0


DSC_0890


mn_2012_logo_RGB-1024x830


Kuten ehkä arvaatte, niin huomenna suunta käy kohti Turkua ja Maata Näkyvissä - festareita! Innokkaasti  mitä viikonloppu tuo tullessaan, ainakin ihanaa musiikkia ja paaaljon uusia ihmisiä! Toivottavasti myös uusia tuttavuuksia... :) kuvien yhteydessä muutamat ihanat biisit, joiden esittäjiä myös ootan eniten! Mm. Juha Tapio, Idän Ihmeet, Olli Helenius! Toivotaan et kaikki menee putkeen, viime vuonna tulin 40 asteen kuumeeseen kesken kaiken, joten jos nyt pysyis terveenä ja pystyis nauttimaan festareista täysillä! Nyt mun kyllä pitäis olla jo huimaa vauhtia pakkaamassa kamppeita, ai että vihaan tätä osuutta...! Mutta ei kai muu auta kuin mennä tavaroiden kimppuun!

Ilmoittautuuko muita festareille lähtijöitä :)?!



11 kommenttia:

  1. itekkii oon lähössä näille festiksille! (:

    VastaaPoista
  2. Minä myös! : )) Tai siis tuun vaan lauantaina :)

    VastaaPoista
  3. Minä olen tulossa! Tosin ollaan pelkkä lauantai siellä

    VastaaPoista
  4. Minäkin olen tulossa! :D on näitä jo ootettukin :)

    VastaaPoista
  5. kivaa! itekki oisin halunnu, mut aikataulut ei sovi mulle nyt oikein :(
    mietin tos just et voisit tehä uutta videopostausta, ku sillo kesällä sen teit, ja se oli ihana <3 ja lupailit toista, nii eiks nyt ois kohta jo aika sellaselle ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. höh! no ens vuonna sitten hei :) ja joo teen ehdottomasti, nyt 500 lukijan kunniaks! hihi :)

      Poista
  6. kiva blogi + liityin lukijaksi :) Käy kurkkaamassa munki blogi http://parasponi4ever.blogspot.fi/ ?

    VastaaPoista
  7. aivan ihana blogi, sait uuden lukijan! :)

    http://therecklessandthebravee.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  8. Teitähän oli paljon Turus! Mahtavaaa :)!! ja kiitos teille!

    VastaaPoista