maanantai 26. marraskuuta 2012

Onnellinen

DSC_0933

Meen, minne mun mentävä on.
Eteen avautuu tuntematon

DSC_0906

Pääsin jo yli sen,
painavan eilisen

DSC_0897

Siirsin kallioita,
mursin muurit,
koska tiesin, että täytyy

DSC_0919

Kielsin kohtaloita,
poistin pilvet tieltä,
jotta valo löytyy

DSC_0909

Oon vihdoinkin onnellinen,
varjoon, enää mä kurkota en

DSC_0927

Taakseni talvi jää,
voin elää, hengittää

DSC_0939

Kaikkeni mä annoin,
itselleni vannoin.
Taakkaa jota kannoin,
mä en raahaa enää koskaan.

12 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Voi kiitos :--) joo on! Antti Tuisku - Onnellinen :)

      Poista
  2. Ihana postaus :3

    ps. miten otsikon saa keskitettyä ? 8D

    VastaaPoista
  3. Vau olet nätti :) Ja mukava blogi muutenkin, mitä postauksia selailin. Sait uuden lukijan :) Viitsitkö käydä vastavierailulla www.munomatosisoma.blogspot.com ja jos pidät, niin liity ihmeessä lukijaksi/jätä kommenttia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No voi että :) kiitos paljon! Meen kurkkaamaan heti!

      Poista