torstai 3. tammikuuta 2013

Minun vuoteni

Image and video hosting by TinyPic

Kamera kulki mukana koulussa usein valokuvakurssin takia, vietin paljon aikaa Anskun kanssa, oli järjettömän kaunis sää mutta kylmä, kiipesin Purnuvuorelle ja otin mielestäni onnistuneimpia kuvia ikinä, rikoin mun kittiputken, musta tukka, rakastuin nälkäpeliin, tykkäsin appelsiineista, rakastin violettia, kävin paljon mäessä, tein huonepostauksen.

Image and video hosting by TinyPic

Sara tuli käymään, kävin isosiskon koulun musikaalissa, maalattiin Sampan kans toisillemme viikset, löysin mun lempparihajuveden, söin runebergintorttuja, oli Midnight Ski Partyt, kuuntelin hulluna Emeli Sandéta, katoin leijonakuninkaan ekaa kertaa moneen vuoteen, kävin crossfit-treeneissä.

Photobucket

Mun blogista hävis kaikki lukijat, uus alku, koulussa riitti hommaa, piirtelin kemiantunneilla sydämiä käteen, kuuntelin tyttö sinä olet meritähteä, shoppailin Jyväskylässä, pitsivillitys vaatteissa iski myös muhun, oli paras hiihtoloma ikinä, kävin tähtikurssilla, oli riparin leiripäivä, suunnittelin treeniblogia.

Photobucket

Lähdin Pyhätunturille laskettelemaan ja Lappiin ekaa kertaa, Roosa, kävin joulupukin maassa, söin maailman parasta vohvelia, alotin treenailemaan aktiivisemmin, tein värinpoiston, lumet suli, mopoilin ekaa kertaa talven jälkeen, aloitin treeniblogin, leivoin kanapiirakkaa jonka ohjetta googletetaan täältä joka päivä, metsästelin rippimekkoa.

Photobucket

Olin vappugospelissa, Karri Koira & Ruudolf, tein hyvää smoothiee, oli rallit, ostin lempparishortsit, löysin paljon mun kaimoja orvokkeja, leikin webillä, odottelin kesää, tykkäilin Bedasta, kesän tuntu ilmassa, treenailin paljon, tein maailman parasta smoothieta.

KESÄKUU PUUTTUU.

Photobucket

Keräilin metsamansikoita, nautin kesästä täysillä, juoksin paljon, söin jäätelöä mansikkahillolla, olin summer upissa, paidaton mohombi, tein hyytelökakkua joka on mun blogin haetuin hakusana, tein rippijuhlakutsuja, punainen huulipuna, Täplä-kissa, violetit kissankellot.

Photobucket

Olin rippileirillä, poikien missikisat, pääsin ripille, konfirmaatio, sain uuden kameran, ostin paljon leffoja, ostin ekat Dr. Denimit, tykkäsin pinkistä piposta, testailin kameraa, pidettiin tyttöjen iltaa, takaisin kouluun, olin hukassa itteni kanssa, elämä potki päin mun kasvoja, löysin voimaa itsestäni.

Photobucket

Mun synttärit joita ei juhlittu, kuvailin sumussa, käytiin Porvoossa ja pääsin poseeraamaan graffiteille, kuvasin paljon luontoa, pieni rupisammakko, karpalosuo, papan mökki ja juoksulenkki, TET-viikko Pressossa, tein linkitä-blogisi postauksen, erosin, olin onneton.

Photobucket

Opin tykkäämään mun hammashymystä, huippulöytö Femmatorilta, Marikan kanssa Lahdessa turisteina, laatuaikaa Bedan kanssa, maailman paras kanasalaatti, armeijapojat, Purnu Cross Country ja paljon crossipoikia, ensilumi, 16km juoksulenkki, hurja treenaaminen, aloin löytää taas itteeni.

Photobucket

Halloweenpäivä ja merirosvonainen, suoristuneet kiharat, ihana Beda ja omena-kaurapaistos, helmikorut, mulla 500 lukijaa, Maata Näkyvissä-festarit, Torsten Borg, aborttiesitelmän uurastus, mahtavat koearvosanat, jatko-opintomatkat lähiseuduilla, ihanat bussimatkat, Rihannan biisit, juhlittiin maailman parasta iskää, Anna tuli kotiin Australiasta, Jillian-treenit, pystyin taas sanomaan rehellisesti että oon onnellinen.

Photobucket

Lucia-päivä, Timin läksiäiset, kasarileffailtaa meillä, pulkalla ojaan Marikan kanssa, kauheesti naurua, alotin BeFit in 90-projektin, todellinen motivaatio treeniin, käytiin Hair-musikaalissa, Santa Fe ja kanasalaatti, joulu ja jouluvalot, hepan kyydissä kieseissä, tonttuhattu, joululomalle 9,75 keskiarvolla, tyytyväisyys, jatko-opintoahdistus, onnen kipinät.



2012 - vuosi, joka ei ikinä unohdu, vuosi joka oli samaa aikaa kamalin mutta ihanin. Entistä enemmän kokemuksia, paljon pettymyksiä ja surua, paljon itkua, mutta vähintään saman verran onnea ja naurua. Mä oon nyt hurjasti vahvempi kuin koskaan ennen, oon kaatunut mutta oon noussut uudestaan. Oon valmis uuteen vuoteen, uusiin pettymyksiin, uusiin onnistumisiin. Tänä vuonna moni asia muuttuu, ja siitä mä tykkään. Tulevaisuus, täältä tullaan ♥

ps. kesäkuuta en saanut toimimaan, koitan lisätä sen porukkaan mahd. pian!

15 kommenttia:

  1. miks osa noista kollaaseista lagaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :o ei mulla! Johtuu varmaan koneesta!

      Poista
  2. ihana tää postaus ja sinä ! :-)
    mutta mitä,miten sun keskiarvo voi olla noi hyvä?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :--) haha emmä vaan tiedä, mulla on hyvä muisti ja koulu on aina ollut helppoa.

      Poista
  3. Oliko sun ja samulin ero sulle tosiaan noin kova paikka?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En nyt tiedä mitä tarkotit tällä, mutta tottakai. Ei eroominen oo koskaan helppoa, oli se sitten oikee ratkaisu tai ei. Melkein 2 vuotta saman ihmisen kanssa elämistä ja kokemista, se on kuitenkin aika pitkä aika. Ei siitä oo ihan helppo irrottautua. Yli pääseminen vaatii hirveesti aikaa, joillakin enemmän ja joillakin vähemmän.

      Poista
  4. Tosi kiva postaus! :) Ja kyllä tuo vuosi 2012 tosiaan oli tälläkin suunnalla itkua, naurua, surua, onnea, kokemuksia, pettymyksiä ja onnistumisia. Samalla tuntui, että kasvoi henkisesti koko ajan vain vanhemmaksi, vaikka mussa ainakin tulee asumaan ikuisesti se 4-vuotias lapsi, joka katsoo onnessaan Disney-elokuvia ja nukahtaa joka ilta Muumien pyöriessä VHS-laitteessa. :) Katsotaan nyt sitten, mitä vuosi 2013 tuo tullessaan meille kaikille... :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kiva jos tykkäsit! Ja kyllä, todellakin. Tosi tapahtumarikas vuosi, kuitenki uusia kokemuksia täynnä lähdetään puskemaan vuoteen 2013! Ihan sama juttu, mietin just että tuleekohan musta toi puoli koskaan katoamaankaan.. Disneyt ainakin taitaa säilyä sydämessä läpi elämän ♥ haha, ihana! Toivottavasti suurimmaksi osaksi hyvää :--)

      Poista
  5. Vautsi, tosi mielenkiintonen postaus! Noi gifit on tosi kivoja. Tulee vähä vaihtelua.
    Toi joulukuun kuva, missä sulla on tollanen lamppu kädessä, on ihan superhieno!! :>

    http://annacharlottaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana jos tykkäsit, itekin aattelin duunailla vähän jotain erilaiasta! :--) ja kiitos, siitä löytyy isompikin postaus aikaisemmin joulukuussa!

      Poista
  6. millä ohjelmalla oot tehny noi gifit? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voitko nyt vastata? :D

      Poista
    2. Sori, nää jää niin helposti tänne vanhoihin pimentoon! Photoscapen gifiohjelmalla :-)

      Poista
    3. okeei kiiiiitos! :)

      Poista