tiistai 12. helmikuuta 2013

Lumileikkejä

DSC_0005
klooni
DSC_0104
DSC_0067
DSC_0009
DSC_0097
DSC_0093

takki femmatori/h&m farkut anttila huivi h&m kengät zatza pipo h&m karvalakki indiska

Musta tuntuu että oon ollut ihan hirmusen huono bloggaaja, tuntuu että blogin taso on laskenu viuuuh alaspäin ainakin ties kuinka monta prosenttia. Motivaatio on ollu karkuteillä jo pidemmän aikaa, kameraa en oo jaksanut kantaa mukana missään eikä ajatus kuvailemisesta oo innostanut. Tänään kuitenki sain pikkusiskon heti koulun jälkeen kuvaamaan mua tohon pihalle, ihana kun päivät pitenee eikä koulun jälkeen oo enää pimeetä! Tänäänkin ehti erittäin hyvin nappasta nää kuvat ja käydä reippaalla lenkillä ilman minkäänlaista kiirettä tai valonpuutetta! Tykkään, kevät tulee :)

Koulussa on monen monta projektia nyt meneillään ja niihin pitäis panostaa täysillä. Koehaku tehtiin eilen ja ykköseksi mulla eksyi Jyväskylän norssin liikuntalinja. Varma tästä en kuitenkaan vielä ole, pitää taas tehdä uusi lista ja pohtia jokaisen kohteen hyviä ja huonoja puolia. Isoja päätöksiä, jotka vaikuttaa mun elämään suuresti. Kahden viikon päästä on hiihtoloma ja sen jälkeen ihan varsinainen haku, joten hirveen kauaa aikaa ei oo enää pohtimiselle. Onko kukaan tänä vuonna hakeva kenties samassa tilanteessa, vai onko jatko-opiskelupaikat jo tiedossa?

Kivaa ja reipasta loppuviikkoa kaikille, lupaan tsemppailla blogin kanssa nyt ihan tosissaan! Kiitos että ootte jaksellut seurailla mua huonosta postailusta huolimatta :)

8 kommenttia: