sunnuntai 8. syyskuuta 2013

Jää mun viereen talteen

pelto
DSC_0127
DSC_0101
DSC_0002
sfaf
maisema

Viikko taas hujahtanu ihan silmissä! Ihan huvittaa tää mun aktiivisuus blogin ja muutenkin sosiaalisen median osalta.. En oo kattonu telkkaria ties kuinka pitkää aikaan, lukenu blogeja, saati sit ite kirjottanu tänne.. Facebookin sentään tarkastan koska se on nopeesti käsillä puhelimessa! Mutta tietokone, telkkari, ei tuu kuuloonkaan :-D viikot menee siinä että käyn koulussa, opiskelen, vietän sosiaalista elämää ja urheilen (tai en urheile vaan parantelen flunssan kourissa..). Viikonloput puolestaan kotona ties missä touhuissa kuten tänä viikonloppuna hartolan markkinoilla, hierojalla, naapurin tytön syntymäpäivillä.. Ja tietenki perheen kanssa seurustellessa! Tuntuu ettei ehi elämässä tehdä kaikkea mitä haluais, miks aika on näin rajallista? Mäkin oon aina kuitenki luullu olevani tehokas ja nopee ihminen ja että saan paljon aikaan. Jotenki nyt on tuntunu siltä että oonkohan sittenkään?!

Anyway, mulla on nyt enemmänkin kuvia teille postattavana! Jaoin kahteen osaan ettei tuu aina kerralla liian isoa tulvaa ja toiset kuvat onki ihan eri tunnelmaisia, en malta oottaa että pääsen postaamaan niitä teille! Lauantai-iltana käytiin kuvailemassa upeeta auringonlaskua ja vähän muutakin matkan varrella, tuli pitkästä aikaa kunnon inspiroitunu fiilis valokuvaamisen suhteen. Ihanaa! Nyt oon Lahdessa ja pitäis valmistautua huomiseen koulupäivään - oon tosiaan flunssassa ja toivon todella että tää menis nopeesti ohi, ei oo hirveesti varaa sairastella..

Kivaa viikkoa kaikille, palaillaan pian!

16 kommenttia:

  1. ihania kuvia! mulla on sama juttu ton ajankäytön kanssa, tuntuu että aika ei millään riitä perheeseen, kavereihin, reenaamiseen ja kouluun :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Janika :-) no niimpä, mulla on ihan samanlaiset fiilikset! Mut ehkä tää tästä nyt tasottuu pikkuhiljaa ku asiat menee tärkeysjärjestykseen :-)

      Poista
  2. todella upeita ja kauniita kuvia!:)
    http://belovida.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  3. Upeita noi luontokuvat!! Vauuu:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, kerrankin jaksoin vähän panostaa kuvailuun enemmän :)!

      Poista
  4. wauu mitä kuvia! :) tuntuu että mulla ihan sama juttu ton ajankäytön kanssa, millää ei meinaa kaikkea ehtiä tehä!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sinne suunnalle myöskin! Toisaalta helpottaa kuulla etten ihan yksin tuskaile, mut kyllä tää tästä pikkuhiljaa ehkä alkaa tasottumaan :-)

      Poista
  5. Moikka moi! Tulin vaan ilmoittelee että sun blogi linkattu mun blogin "Linkkaa blogisi" - postauksen kärkiviisikkoon!

    http://annasophiadiy.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moikka! Hei kiitos paljon, ihana ylläri :-)!!

      Poista
  6. upeita kuvia ! :--)

    ps. haaste ! http://justabrokenpromise.blogspot.fi/2013/09/haaste.html

    VastaaPoista
  7. UPEITA KUVIA!!:))
    mistäpäin nää on?

    https://saarasusanna.blogspot.com

    VastaaPoista