lauantai 21. joulukuuta 2013

iPhone 4s




Oh yes, nyt se on sitten mullakin - nimittäin sosiaalinen elämä pilalla. Ei vaiskaan, en aio antautua ton ihmeellisen kapistuksen alaisuuteen (ehkä ihan pariks päiväks vaan, onneks lomalla on aikaa tutustua tohon..). Ostin itelleni joululahjaksi iPhonen josta oon nähnyt unia jo pidemmän aikaa. Nokia N8 palveli kyllä hyvin ja pitkään, mutta kaikkea aikansa. Kyllä toi on ihan eri maailmasta vaikkei ihan tuliterin versio ookaan! Riittää mulle vallan mainiosti - oon lahjakas puhelinten rikkoja ja tiputtelija, ja puhelinhistoriani aikana ties kuinka monta puhelinta on tullut testattua (=jätettyä sovituskoppeihin, laskettelurinteeseen, pyykkikoneeseen..).. Parempi siis alottaa vähän pienemmän budjetin founilla, haha! Selvennykseksi siis - ostin puhelimen käytettynä ja sain edulliseen hintaan kun ottaa huomioon tosi hyvän kunnon ja 32GB muistin!

Pikainen moikkaus ja (supertärkeä) päivitys blogin puolelle, kuullaan taas lähipäivinä lisää! Joululoma on nyt tänään virallisesti startannut ja tarpeeseen tuli ♥ nyt ei auta kuin rentoutua, syödä ja fiilistellä. Aikaa on blogillekin ihan eri tavalla mitä arkena, joten toivottavasti saatte nauttia tiheämmästä postaustahdista!

Tietenki melkein heti eka toimenpide puhelimen kanssa oli tehdä instagram, joten seurailkaahan: biscuitphobia!

12 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Joo, flickrissä jokin ongelma niin latasin bloggerin kautta! Nyt toimii :-)

      Poista
  2. ootko tosissas; tuo puhelinko muka pienemmän budjetin puhelin? :o tuohan on tosi kallis siihen nähden että se ei edes ole kovinkaan ihmeellinen! ja hajoaa äärettömän helposti. oisit voinut saada halvemmalla 2 kertaa paremman. toki tämä on vain mun mielipide eikä mulla ole applen puhelimia mitään vastaan, hienojahan ne on mutta hajoaa tosiaan liian helposti ja yhdesta tiputuskerrasta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mulla on sama iphone (4s) ja on kestäny monet kolhut suojakalvon ja kuoren ansiosta :) kivilattialle on kaks kertaa ilosesti tippunu eikä naarmuakaan.

      en nyt sano et iphone ois ylitse muiden mut ei se niin särkyvä oo kun väitetään ja ite tykkään tosi paljon (:

      Poista
    2. ei mun iphone ainakaa oo menny rikki vaikka se on lennelly oikein kunnolla :D asfaltille, lattioille yms.

      Poista
    3. Sehän sanoi tossa että osti käytettynä halvalla, Eli ei maksanut oikeeta hintaa!!:)

      Poista
    4. Joo siis lisäsin tekstiin tän ekan anonyymin kommentin jälkeen siis selventääkseni, että ostin puhelimen käytettynä :) oikea hinta on kyllä mun mielestä turhan paljon tosta puhelimesta! Oon kuullut suurimmaks osaks positiivisia kokemuksia kuitenkin tosta puhelimesta ja sen kestävyydestä, toivotaan että ne pitää paikkansa!

      Poista
  3. mäkin haluan ! ♥'

    ilonabloggaaa.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Osaatko suositella jotain kirppiksiä Lahden keskustassa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Keskustassa tarjonta ei oo mikään kovin kummonen, mutta Cetori Saimaankadulla on kyllä tosi hyvä mun mielestä! Uffin kirppari löytyy siitä läheltä, mutta siellä en oo muistaakseni koskaan käyny aiemmin.

      Poista