sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Paremmat päivät ja Juha Tapio


DSC_0001

DSC_0008

DSC_0013

DSC_0032

juhatapio

Astetta parempia päiviä ja parempi viikonloppu häämöttelee takana! Luvassa oli nimittäin ihanan Juha Tapion konsertti Sibeliustalolla. Kirsikkana kakun päällä sain vielä tänne Lahteen perjantaina ihanan Saran seuraksi. Takana tehokas viikko monelta osin: kouluhommia on paineltu, salilla käyty joka päivä ja joululahjajuttuja hoideltu. Kyllä kelpas vähän höllätä viikonlopuksi, ja mikä parempi tapa siihen kuin ystävän seura, hyvää ruokaa ja musiikkia!

Ennen konserttia käytiin koko perheen kanssa Lahtelaisessa kuuluisuusravintolassa Mamma Mariassa syömässä. Pöytävaraus oli tosiaan kannattanu tehdä hyvissä ajoin etukäteen, koska ravintola oli tupaten täynnä meidän seitsemän sinne saapuessa. Ruoka oli namnamnam - älyttömän hyvää! Tykkään aina kokeilla jotain erilaista ja peruspastan sijaan otin uunissa paistettua, kasvistäytteistä pastaa jossa oli italialaista itse tehtyä kokolihamakkaraa, sipulia ja chiliä tomaattikastikkeessa. Hyvää oli ja masu tuli täyteen (liiankin)!

Konsertissa kuvaaminen oli harmi kyllä kiellettyä, mutta ehkä parempi niin - ei tarvinnut keskittyä hyvien kuvien ottamiseen vaan sai kokonaan antautua musiikille. Voin kyllä sanoa, että Juha Tapio on mun suosikkiartisti. Keneltäkään muulta yksittäiseltä ihmiseltä tai bändiltä en tiedä yhtä montaa kappaletta, osaa sanoja ulkoa tai saati sitten rakasta niitä noin paljon! Miten melkein jokaikinen kappale voi iskeä niin kovaa? Onko täällä muita Juha Tapio-faneja, ja kenties keikallakin olleita jossain päin Suomea?

PS. Kuvien välissä mun lemppareita Juha Tapiolta, kuunnelkaa ihmeessä, ainakin eka! Upea ♥

14 kommenttia:

  1. Oli mukava nähä Sinua ja siskoasi! Konsertti oli upea! Mukavaa joulunodotusta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin oli, yksi parhaista missä oon käynyt! Kiitos samoin :)

      Poista
  2. oon kuunnellu juha tapioo about 13 vuotta :D muistan kun sillon alkuaikoina se oli tosi ujo lavalla ja nyt kun kuukausi sitten olin viimeks keikalla se hyppi ympäri lavaa ja laulo yleisön seassa jne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sama juttu! Ihan pienestä asti on tullut kuunneltua, siitä lähtien kun se musaa alkoi tekemään :D ihan huikeesti on mies kehittynyt.

      Poista
  3. Täällä ilmottelee yks Juha Tapio fanittaja. Ihania kappaleita ja sanotuksia niin täynnä tunnetta ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvasin että tykkäät ;) siinä on kyllä maaginen mies!

      Poista
  4. voisko lähiaikoina tulla taas jotai treenipostauksia? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo hei mun pitää koittaa kehitellä!! :-)

      Poista
  5. oon miettiny et vois mennä juha tapion keikalle! oon vaan miettiny et onks se tosi tylsää, koska oon sellane etten jaksa vaan istua ja katsoa, vaan ite täytyy päästä kans mukaan meininkiin :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis kannattaa mennä! Tuolla ainakin porukka seiso ja bailas ihan kunnolla jossain biiseissä ja monet seiso koko ajan! Jammailla saa kyllä ;)

      Poista
  6. Ihanan näköstä ruokaa ja IHANA JUHA TAPIO!!! Oli varmaan niiin huippu konsertti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Molemmat oli ihania, ehkä jälkimmäinen vei kuitenki voiton! Ja oli todellakin <3

      Poista
  7. Kumpana päivänä olit? Mä olin myös, toista kertaa tällä kiertueella, ja on se vaan mahtava. Harmi vaan, että Lahdessa se meininki oli vähän jäykempää kun mitä Jyväskylässä oli, vasta viimesillä biiseillä porukka lähti kunnolla mukaan. Kuitenkin loistava keikka tuokin, ja tulipahan keskityttyä enempi itse sanomaan kun ei niin kehdannu yksinään bailata =D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sillä ekalla eli siis lauantain keikalla! Aijaa, voi että, mä yritin kyllä jammailla parhaani mukaan :-D suomalaiset nyt on tunnetusti sen verran jäykkiä että on jo saavutus jos ton verran heittäytyy, haha!!

      Poista