maanantai 17. helmikuuta 2014

Training diary week 7

2

MA jalkapuntti 1h 25min
Vähän laimee treeni jostain syystä mitä nyt muistelen, oli hirvee maanantaimasennus ja väsymys päällä kai muutenkin. Treenin vedin kuitenki kunnialla loppuun ja tärisevin jaloin lähdettiin salilta (ja paremmilla fiiliksillä)! Aika samalla kaavalla vedin, etukyykkyä ja bulgarialaista, yhden jalan prässii ja lähentäjiä muunmuassa.

TI rinta, hauis, vatsoja 1h 20min
Viime viikolla totesin rinta-hauis-kombon toimivaksi, joten tein nekin sitten samassa treenissä tällä viikolla. Ja vatsat kans! Vähän oli parempi treenimoodi päällä mitä maanantaina. Vatsat tuntu kivasti, oon tykästynyt noihin taljassa tehtäviin vatsoihin! Voisin jakaa jossain vaiheessa niistä enemmän opastusta tännekin jos saisin kuvia otetuksi.

KE bodypump 1h, party-tanssitunti 45min
Koulun jälkeen pumppiin jossa vissiin viimestä kertaa mentiin sillä ohjelmalla. Meinasin jo skipata party-tunnin mutta sit eksyinkin vielä sinne, olin kyllä pihalla ku lumiukko koko tunnin :-D oon aika hidas oppimaan koreografioita enkä oo tanssillisesti lahjakkaimmasta päästä. Nooh ehkä ens kerralla menee jo paremmin!

1

TO kahvakuula 1h
Ihan huikee kahvakuulatunti, ihan lemppari ryhmäliikunnoista ja ainoa missä oikeesti tuntuu että on mehut poies tunnin jälkeen. Tosi kivat liikepatterit: tehtiin ekassa yhen käden rinnallevetoa (josta muistuttaa nyt mustelmat käsivarsissa), etuheilautusta pysähdyksellä ja kulmasoutua. Tokassa vähän sykettä kohottavammat liikkeet ja sit loppuun vielä kunnon sykkeenkohotus punnerrusasennossa. Tarkotus oli mennä tän jälkeen vielä uimaan, mutta kädet oli sen verran puhki että olisin varmaan hukkunut altaaseen jos olisin menny :-D

PE hiit 1h
Aamulla ennen koulua treenasin kämpillä mun luotto HIIT-workoutin joka löytyy youtubestakin, eli Jillianin Fat Banish Boost Metabolism. Sori naapurit jos kolistelin hereille! Hyvin jaksoi ennen aamupalaa suoraan sängystä vaikka toi onkin suht rankka ja sykkeet nousee korkeelle. Huikee fiilis lähtee päivän askareisiin kun on hikoillut kunnolla!

3

LA kävelylenkki 5km/40min ja venyjä 20min
Lauantaina oli rauhottumispäivä kevyen lenkin ja venyttelyjen parissa.

SU kahvakuula 25min, hiit 5min, ratsastus 2h
Olipa ihana käydä ratsastamassa taas vähästä aikaa! Hurjasteltiin kyllä sellasta vauhtia että lumi vaan pöllys ja pari mutkaa laitettiin melko suoriksi pollen kanssa. Ridauksen jälkeen hiki vielä pintaan kahvakuulan heiluttelulla ja 5min tiukalla sykkeenkohotuksella!


Kokonaisuutena oon tyytyväinen viime viikkoon näin urheilujen kannalta, tavoitteena oli käydä uimassa ainakin kerran mutta se nyt jäi sitten väliin! Jospa tällä viikolla ehtis ennen koulua, kun on sopivasti myöhäisempiä aamuja. Koko viikon oli ihan älytön herkku- ja ruokahimo päällä enkä tiedä mistä ihmeen syystä. Torstaina oli pakko käydä siskon kanssa lähisalessa ja hakea litra lakujätskiä, ei muuten olis tullut mitään! Ehkä vähän väsymyksenkin piikkiin voi laittaa, haha.. Onneksi ens viikko on hiihtolomaa niin pääsee kunnolla relaamaan! Olkapää-ojentaja-selkätreenin tein tänään mitä en viime viikkoon saanut mahdutettua.

Mitä teidän treeniviikkoihin kuului? :-)


3 kommenttia:

  1. oi ihana postaus jälleen kerran ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos, kiva jos tykkäilit taas!

      Poista
  2. en oikeen tiedä onko tää sopivaa sanoa näin blogissa kommentoimalla, mutta oot mun esikuva! oikeasti rakastan sun elämäntyyliä ja positiivisuutta, terveellistä elämäntapaa ja vaikutat niin mahtavalta ihmiseltä ♥ hyvää hiihtolomaa :)

    VastaaPoista