torstai 2. lokakuuta 2014

Huippupäivä ja syysmietteitä


DSC_0697
DSC_0676
DSC_0678
DSC_0723
DSC_0728
DSC_0738
DSC_0702

Synttäreiden jälkeinen lauantai oli kyllä yks pitkään aikaan parhaimmista. Marika jäi tänne Lahteen mun luokse ja pidettiin kunnon nautiskelupäivä! Rauhassa oleiltiin kämpillä ja illalla mentiin kattomaan aivan ihana nyyhkyleffa If I Stay jonka jälkeen syömään törkyhyvät hampparit Santa Fehen. Jutskailua olis voinu jatkaa ties kuinka kauan, pian taas uudestaan tän tyttösen kanssa!

Mulla on niin hyvä fiilis ollut eilisestä asti että halkean kohta onnesta! Koeviikko on ohi joten ehkä sillä on suurin merkitys. Eilen näin ihanaa Angelicaa, käytiin Ulriikan ja Helmin kanssa Mamma Mariassa syömässä koeviikon lopun kunniaksi, kävin ihan töööörkeen hyvässä treenissä joka oli kova, mutta jonka jälkeen olin aivan fiiliksissä. Pyöräilin kämpille ja tein täällä suursiivouksen enkä olis malttanut rauhoittua ees unille.

Nyt uusi jakso ja uudet kujeet, pimein aika vuodesta alkaa koittaa kohta eli lokakuussa mennään. Mä selviydyn siitä polttamalla kynttilöitä, kattelemalla hyvää sarjaa, lenkkeilemällä katuvalojen loisteessa ja asennoitumalla mahdollisimman positiivisesti. Syksy on oikeestaan aivan ihanaa aikaa! Ei meidän ihmisten fiilikset voi olla ainakaan kokonaan kiinni siitä, miltä ulkona näyttää. Ei se auringonpaiste ole välttämättä ainoa hyvä sää, vaan itseasiassa mä ainakin nautin sateen ropinasta ihan älyttömästi etenkin pimeinä syysiltoina.

Loppuun vielä kysymys teille - kiinnostaisiko kämppäpostaus mun Lahden kopperosta? :-)

6 kommenttia:

  1. ihania kuvia!!!=DDD <3 ja kämppäpostaukset kiinnostaa aina!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiih kiitos :-) ja hyvä kuulla, semmosta siis pitää alkaa pläänimään!!

      Poista
  2. JOO KÄMPPÄPOSTAUS! :) näitkö muuten sitä angelica koskipaloa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes eli löytyy ainaki pari kiinnostunutta, no sehän riittääki jo ;) ja jeps juuri tuota tyttöstä!

      Poista
  3. Pakko sanoo et on hirveen kiva lukea nykyään sun postauksia, kun susta huokuu sellanen onnellisuus ja TASAPAINO :) juuri se kun yhdessä postauksessa kirjotit että pääsit siitä "urheilukierteestä" pois ja pääsit enemmän sinne tasapainon puolelle. Mua kieltämättä jopa vähän ärsytti se joskus, että sun elämä pyöri niin paljon sen urheilun ja terveellisesti syömisen ympärillä :D nyt näyttää ja kuulostaa niiiin hyvältä, tuntuu että nautit ja elät "normaalisti" ilman murehtimista syömisistä jne. Jes!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ihana, mulle tuli niin hyvä mieli tästä kommentista <3 tasapainoisuus onkin ollu se juttu, mitä oon yrittänyt elämässäni ettiä. Ja ennen kaikkea kokonaisvaltanen hyvinvointi ja onnellisuus. Vielä on vaikeempiakin hetkiä, kun meinaa mennä vähän överiksi ja liian ulkonäkökeskeiseksi, mutta koko ajan parempaan suuntaan. Ihanaa oikeesti jos se näkyy ja välittyy tälleen bloginkin kautta, wauu oon ihan sanaton! Kiitos sulle kuka ihana sitten oletkin, musta tuntuu myös paljon paremmalta!

      Poista